_萌萌萌萌丹

要努力写字画画鸭(ง •̀o•́)ง
感谢你的关注♡
Only Love (Acoustic) - PVRIS

深夜游走

小豆之家:

I'm hoping you weren't heaven sent
我一直祈盼你并非天赐
Cause only hell knows where you've been
鬼才知道你的行踪
Your built composure's wearing thin
你佯装的镇定愈来愈单薄了
And all your walls are caving in
你的壁垒也渐渐塌陷
Before you shut this down
在你喊停之前
I just wanna lift you up
我只是想撑起你

I'll take all this love I found
我会收藏好我拾到的爱恋
And I hope that it's enough
这就够了
I saw you, yeah you,
我看见你了 是你
you're breaking down
逐渐崩溃的你
I hope you, yeah you,
我希望你 是你
you come around
回到我身边的你
Now don't you shut this down
我不准你现在喊停
ooh no don't you give this up
不准你现在放手
I took all this love I found
我收好了我拾到的爱恋
and I hope that it's enough
我多想就这样满足
Is it enough?
但足矣吗
If we don't bend then this might break
若我们不让步 这一切都将毁灭
Please don't give into this pain
求你了 不要陷入这般痛苦
Just keep on counting down the days
只要数着日子
And dream of me to keep you safe
梦着我 就让你安稳
Don't you shut this down
不准你喊停
No, don't you give this up
不准你放手
I took all this love I found
我收好了我拾到的爱恋
and I hope that it's enough
我多想就这样满足
I saw you, yeah you,
我看见你了 是你
you're breaking down
逐渐崩溃的你
I hope you, yeah you,
我希望你 是你
you come around
回到我身边的你
Now don't you shut this down
我不准你现在喊停
oh no don't you give this up
不准你现在放手
I took all this love I found
我收好了我拾到的爱恋
and I hope that it's enough
我多想就这样满足
Is it enough?
但足矣吗
Don't you shut this down
不准你喊停
Don't you give this up
不准你放手
Don't you shut this down
不准你喊停
Don't you give this up
不准你放手
Before you came around
在你回来之前
I was lost and out of place
我失去了自我 不知所以
You're the only love I found
你是我好不容易找到的挚爱
and I'm hoping that you'll stay
所以我期望你能留下来
Please stay
所以留下来吧
Please stay
请你留下来吧
Please stay
求你留下来吧

小豆之家敬上!

评论

热度(28)